lördag 31 januari 2015

Ännu ett fynd från 2014

Ett gäng koppar ljusstakar för åtta kronor. 



Idag är det en innedag,det är kallt ute och det snöar. Alltså en perfekt dag för att gå igenom grejer som ska säljas! Jag har samlat på mig mängder utav prylar som jag inte behöver, och som tar allt för mycket plats. Därför har jag gjort ett Instagram konto där jag lägger upp saker som ska säljas, följ gärna! Jag kommer att lägga upp saker lite då och då.

Varje år drar Lions igång en loppmarknad i Gnesta där man kan fynda till väldigt bra priser. Ett utav mina fynd blev dessa fina ljusstakar. Jag betalade 8 kronor för dessa, och jag fyndade även en Laurids Lönborg bricka för tio kronor. Det är sällan jag fyndar nu för tiden, men ibland så har man bara tur!

@Retroblandat





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar